AftersalesVanzelfsprekend doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat u lange tijd en zorgeloos van uw product gebruik kunt maken. Toch kan het voorkomen dat een product binnen de garantieperiode niet naar behoren meer werkt. Als dit het geval is, dan kan er direct met Bestway contact gezocht worden via https://support.bestway.eu/nl-nl. Bij Bestway kan een ticket pas geopend worden nadat u de FAQ van het product heeft doorgelopen.
|

Service-afdeling
Heeft u een vraag over het gebruik van uw product of over het onderhouden ervan? Neem dan contact op met ons via aftersales@alpc.nl. Is uw product defect of heeft u andere problemen? Neem dan contact op met desbetreffende fabrikant.

Verzendkosten van €6,95 voor Nederland en €9,95 voor België
Het verzenden wordt gedaan door transmission. Levertijd voor Nederland is ongeveer 2-3 werkdagen, voor België is dit 3-5 werkdagen. Eventuele retouren zijn op eigen rekening en de verzendkosten worden niet terugbetaald. Meer over het retourproces kunt u hier vinden.